Khamis, Mei 22, 2008

Menangispun tak guna lagi...


Memang salah John Terry. Bila sepak penalti kita perlu "target" untuk masukkan bola ke dalam gol. Kita sepak ke arah gol, samada gol atau tidak itu kerja penjaga gol pulak. Tapi kalau sepak penalti keluar langsung dari gol. Itu gagal namanya. Dalam hal ini, aku tetap mengatakan Terry yang cuai. Selangkah je lagi untuk menang dan kita dapat gelakkan MUnafik FC tu. Tapi hampeh kau Terry.

Strategi Grant memasukkan Anelka tu jugak satu kesilapan. Anelka tak dapat bermain dalam tekanan. Masa dia nak sepak penalti tu lagi aku dah agak dah, sebagai orang yang sepak guna kaki kanan, penjuru sebelah kanan adalah lebih baik dan lebih laju. Tapi dia sepak ke arah kiri dengan bola paras kepala Van Der Sar pulak tu. Kacanglah dia saved bola tu.

Keseluruhan perlawanan macam biasalah MUnafik FC akan bermain jahat. Tevez dan Vidic lah bapak segala kejahatan perlawanan tersebut. Diperkuatkan lagi dengan pengadil yang seakan akan penyokong MUnafik FC tu. Mana mana pengadil akan menyokong MUnafik FC. Apapun tahniah MUnafik FC dan penyokongnya kerana pasukan itu memang telah ditakdirkan untuk menang. Tak kira sehebat mana Chelsea malam tu, tak kira berapa kali bola Chelsea kena tiang gol memang sudah tertulis, MUnafik FC menang malam tu.

0 ulasan:

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você