Ahad, Ogos 30, 2009

Kuliah Subuh pertama selepas khabar angin tentang kematian ustaz

Ustaz sudah kembali ke tanah air. Alhamdulillah inilah gambar terbaru ustaz. Nyata khabar angin yang mengatakan ustaz sudah meninggal dunia tidak benar sama sekali. Saya yakin orang pertama menyampaikan khabar angin itu tidak kenal siapa ustaz sebenarnya. Pada masa yang sama Prof Ismail Salleh yang meninggal dunia. Pemberi maklumat salah itu memang tak kenal ustaz dan tak tau rupa ustaz yang sebenarnya.

Subuh ini ustaz menyampaikan kuliah di Masjid Nurul Hidayah, Kampung Pandan Dalam. Ni ada beberapa keping gambar ustaz pada pagi itu.



Jemaah sedang mendengar pengalaman ustaz semasa di Mekah dan semasa khabar angin itu berjalan. Kata ustaz satu dunia sibuk tanya hal itu.



Ustaz tengah menulis doa yang diminta oleh En Azmi. Pagi itu saya ada rakam kuliah tersebut. Sapa-sapa yang nak dengar kuliah tu, bolehlah donlod kat bawah ni. Selamat Mendengar!!

1 ulasan:

pencari PDA(pahala di akhirat) berkata...

assalamualaikum ustaz...lama tak dengar khabar.. Ana heran kenapa ustaz mcm dah menyepi di Selangor? Tapi takper teruskan perjuangan. Syukur ustaz masih dipnjangkan umur...

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você