Selasa, Februari 02, 2010

Jauhar Marhub di Surau Addiniah & makan di rumah Ustaz Zaki

Malam ni kita pergi Surau Addiniah di Bandar Baru Selayang. Lokasi surau ni, kena lalu jalan yang nak ke Ulu Yam tu. Sampai jumpa Petronas sebelah kiri, saya ulang sampai jumpa Petronas sebelah kiri. Kiri ya...kiri. Jalan depan sikit je ada blok kedai. Hujung sekali blok kedai tu ada kedai mamak. Kalau tak salah nama kedai ti Barakath. Tu kalau tak salah la. Kalau salah, kira sori je la.
Masuk kiri tu, kena lalu palang yang ada jaga, lalu je. Jaga tu tak tanya pun. Entah apa fungsi jaga tu pun saya tak tau. Jalan terus sampai jumpa simpang 3, masuk kanan. Nanti akan jumpa bangunan 1 tingkat ada banyak lampu berwarna-warni. Tu la Surau Addiniah.
Kat sini ustaz bukak kitab Jauhar Marhub. Ni kira masih peringkat awal lagi ni. Sempat lagi kalau ada sapa-sapa nak ikut kelas ni. Meh la ramai-ramai. Meriahkan majlis ilmu.

Bagi sapa-sapa yang tak dapat datang tu nak buat macamana, kan. Tapi, jangan bimbang kerja2 rakaman saya ada buat. Bagi memberi peluang kepada sahabat2 yang jauh dan yang tak dapat datang. Macam biasa donlodlah dengan gembira. Selamat Mendengar!!




Lepas kuliah tu, kita pergi makan rumah Ustaz Zaki. Gambar yang ustaz masuk hospital tu adalah keesokan harinya.



0 ulasan:

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você