Ahad, Mac 21, 2010

Maulidur Rasul






Kali ni saya kumpulkan semua ceramah ustaz tentang Maulidur Rasul yang saya pergi. Pertama kali di Masjid Nurul Ihsan Cheras. Masjid kecil dan comel. Kelabihannya, kanak terlalu bising bermain dan berlari dalam masjid. Ni kira ceramah Maulidur Rasul yang pertama ni

Malam tu majlis yang sama kat Masjid Al-Amaniah. Yang tu saya tak rakam. Kemudian kami ke Kundang. Juga majlis yang sama. Tengah syok ustaz ceramah, tiba2 "blackout". Mengambil sempena kejadian itu, saya abadikan gambar malam tu dalam versi hitam putih. Ramai orang datang malam tu.

Macam biasalah, kan. Tuan2 donlod je la. Jangan ragu2 lagi.

Dalam perjalanan nak ke Kundang, ustaz bagi sikit tips untuk akitek2 membina rumah mengikut ajaran Islam. Juga ada dibuat rakamannya. Tapi ada masuk bab sembang2 sekali lah. Maklumlah dalam kereta. Bagus untuk para arkitek di Malaysia. Hehehe. Kat bawah ni. Donlod saja lah ya. Untuk mendengar terus, tekan je kat bawah ni.


Untuk mendengar ceramah kat Kundang, tekan je butang hijau bawah ni. Mudah-mudahan dapat manfaat. Tekanlah sekarang. Hehehe!


Akhir sekali kita ke Surau Nurul Muttaqin di Taman Melati, KL. Juga maulidur rasul. Power surau ni. Ramai yang datang. AJK dia pun bagus. Semua teratur program dia. Tahniah kepada Surau Nurul Mutaqqin.

Sapa-sapa yang berhajat nak dengar terus, maka terus je tekan butang hijau kat bawah ni. Ini bagi memudahkan tuan-tuan mendengar. Harap tuan-tuan berpuas hati. Selamat Mendengar dan mendapat ilmu yang berguna.


0 ulasan:

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você