Ahad, April 25, 2010

Masjid Al Ridhuan, Ulu Kelang

Sepatutnya malam ni ceramah di Masjid Al Ubudiah, Kampung Tasik Tambahan Ampang. Tapi ada perubahan jadual, jadi kita ke Masjid Al Ridhuan, Ulu Kelang. Ni kira pertama kali masjid ni jemput ustaz. Ustaz Zuhir selaku orang kuat masjid ni telah menjemput ustaz. Tajuk malam tu lebih kurang macam ni. "Siapakah yang patut mengimarahkan masjid". Macam tu la lebih kurang. Selain daripada Masjid Amaniyah, masjid ni juga punya kehadiran yang tinggi.

Jemaah punyalah ramai malam tu. Maklumlah pertama kali ustaz datang. Satu lagi masjid buat banyak banner yang dipasang dengan banyak sekitar Ulu Kelang dan Melawati. Dibantu dengan SMS jemputan yang dihantar oleh ustaz Zuhir. SMS dihantar kepada jemaah yang mendaftar nama dengan pihak masjid. Besar belanja tu. Tapi tu salah satu cara nak bagitahu orang. Tahniah Ustaz Zuhir, cara tu memang berkesan. Sayapun dapat SMS tu.

Tahniah juga kepada pihak masjid kerana ustaz sudah bersetuju untuk memulakan kuliah berkitab di masjid ini. Cuma sehingga hari ini, kitab apa yang ustaz akan bawa kat masjid ini belum diketahui. Saya ulangi kitab yang akan digunakan dimasjid ini belum diketahui lagi.

Lagi sekali, saya lupa bawak kamera, tapi masih bawak perakam suara. Jadi bolehlah tuan-tuan dengar dan donlod.

Sapa yang nak dengar terus, bolehlah tekan butang kat bawa ni. Bawah ni. Saya ulang, bawah ni.


0 ulasan:

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você