Ahad, Januari 23, 2011

Sambungan Tafsir Al Fatihah di Masjid Amaniyah

Assalammualaikum! Sahabat dan kroni sekelian. Kali ni ustaz menyambung kuliah tafsir Al-Fatihah di Masjid Amaniyah, Batu Caves, Selayang. Malam tu masuk ayat Malikiyau Middin. Bab Mati.

Malam tu ustaz menerangkan perihal mati. Himpitan kubur. Entah kenapa, saya perasan ustaz agak sebak pada malam tu. Inilah ceramah ustaz paling sayu yang pernah saya ikuti. Memandangkan saya duduk depan sekali, saya boleh nampak ada air mata bergenang dalam kelopak mata ustaz.

Tuan-tuan boleh dengar sendiri ceramah pada malam itu. Saya ada rakam ceramah malam tu. Walaupun bunyi agak kurang memuaskan, tapi saya dah cuba ejas bagi okay.


Khabarnya bulan depan ustaz ada forum kat masjid Amaniyah ni bersama Ustaz Zaki. Harap-harap jadilah. Masjid Amaniyah juga akan menganjurkan program besar-besaran pada bulan 5, kalau tak salah saya. Majlis bersama ulamak sempena ulangtahun ke 25 masjid Amaniyah. Tahniah kepada AJK masjid yang bekerjakeras selama ini. Ruang solat jugak dah fully air-cond. Hebatnya masjid ni. Kalau orang tak datang ke masjid jugak tak tau lah. Masjid dah bagus, apa lagi nak.


Tanpa membuang masa lagi, tuan-tuan donlod dan dengarlah dengan kadar segera. Butang hijau kat bawah ni.

Butang segitiga putin kat bawah ni, kalau nak dengar terus. Selamat Mendengar!!

0 ulasan:

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você