Ahad, Januari 16, 2011

Subuh di Kemensah!!!



Assalamualaikum!! Sahabat dan kroni sekelian. Malam sebelumnya kami ke rumah Ustaz Roslan, subuh keesokannya kami ke surau Al Iman, Kemensah. Inilah lokasi ceramah ustaz yang paling dekat dengan rumah saya. Jalan kakipun boleh sampai. Akan tetapi bukanlah lokasi feberet saya...hehehe. Ini adalah kerana tak ramai orang yang datang kalau berbanding dengan tempat lain.
Kat sini orang lebih suka bersandar kat dinding belakang. Untuk mendapatkan ustaz berceramah adalah sukar. Memandangkan jadualnya yang amat ketat. Bila dah dapat kuliah bulanan seperti di surau ini, orang boleh duduk bersandar kat belakang. Sebagai penduduk tempat ini, ia amat mengecewakan saya. Walaubagaimanapun kat sini, ustaz baca Kitab Jauhar Mauhub bulanan. Tiap subuh Sabtu pertama setiap bulan. Jadi saya harap akan datang lebih ramai yang akan datang. Lebih meriah bila ramai ni. AJK kena buat kerja!!!! Buat banner ke...pamplet ke..umum ke..
Subuh tu saya ada buat rakaman jugak. Bolehlah tuan-tuan mendonlod dengan segera. Tekanlah butang donlod kat bawah ni.
Butang segi tiga kat bawah ni pulak, untuk yang biasa dengar terus dari blog saya ni. Selamat mendonlod dan mendengar.!!

0 ulasan:

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você