Ahad, Januari 16, 2011

VCD & CD Audio terbaru ustaz

VCD dan CD Audio terbaru ustaz sudah terbit. Kami sedang mencari pengedar untuk mengedarkan CD & VCD ustaz. Selama ini kami hanya jual VCD & CD ustaz semasa ceramah beliau sahaja. Jadi kutipan jualan agak terhad. Kami terpaksa menunggu sehingga kutipan mencukupi untuk mengeluarkan VCD & CD baru. Sekirannya tak ada ceramah, maka tidak ada jualan. Keluaran terbaru sedang menanti untuk dikeluarkan. Ceramah yang terbit melalui VCD dan CD Audio tidak disiarkan di blog ini. Sekiranya ada sesiapa berminat untuk menjadi pengedar ataupun ada mengenali penjual dan pengedar VCD, bolehlah menghubungi saya melalui email ataupun nombor telefon yang tertera di kulit VCD.

CD Audio ini dirakam di Auditorium Hospital Sungai Buloh dihadapan doktor, jururawat, petugas dan kakitangan hospital. Ini membuktikan Perubatan Islam sudah semakin diterima umum. CD Audio ini ada 2 sessi. Ini sesi pertama.

VCD ini dirakamkan di Surau Al Furqan, Taman Sekamat. Ini merupakan kuliah bulanan. Kelas masih berjalan pada setiap hari Rabu minggu terakhir setiap bulan.

0 ulasan:

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você