Isnin, Oktober 13, 2008

Ada Apa pada Datuk!! BODOH!!!!!!

Tahniah kepada Shahrukh Khan sebab dapat pangkat Datuk! Nak kata apa lagi dah orang bagi, ambik je lah. Nak pertikaikan orang yang bagipun buat apa, kalau dia cerdik dia tak bagi. Betul tak? Oi Aku tanya ni...betul ke tak? Khabarnya Negeri Melaka yang bagi. Ni kalau Hang Tuah hidup lagi, siaplah korang. Kan Hang Tuah dah kata, Takkan Melayu hilang didunia!!! Korang nak jawab apa kalau Hang Tuah tanya? Akal ada ka?

Dah abis ke pelakon kat Malaysia ni? Lagi baik bagi pangkat Datuk kat Accapan ke... Sathia ke... lagi bagus. Pada aku baik bagi kat Accapan dgn Sathia sebab dia orang lagi banyak kali pergi Melaka. Dia orang dah berapa kali belakon kat Melaka tak dapat nak kira lah. Dalam perjalanan ke Melaka dia orang bayar tol lagi. Ko ingat Shahrukh Khan tu bayar tol ke? Lembupun boleh pikir apa. Jangan sapa kata aku cakap salah.

Lagipun lakonan Accapan dengan Sathia lagi best. Dia orang boleh cakap bahasa Malaysia, Shahrukh khan tu apa yang dia tahu. Harap gedik bolehlah.

2 ulasan:

sueella berkata...

huhu.. betui2 mcm dikata2 tu... x patut betui bg gelaran cam gitu kat dia.. hehe.. nice page tp update le link su tu.. x update lg tuh..http://asdarulsunnah.blogspot.com/

whitetulip berkata...

Betol tuh..Aku sokong 120 persen!!

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você