Selasa, Disember 09, 2008

Bodoh Bahlul!!!!

Nak kata apa dengan pasukan bolasepak Malaysia? Kalau kau tanya Director Ahmad Nisfu dia akan kata "BODOH BAHLUL!!". Memang konfom bodoh. Tak ada perkataan paling sesuai lagi dah. Aku baru nak sokong tean Malaysia balik, tengoklah apa dia orang bagi kat kita. Penjaga gol tu buat apa? Buat apa? Bingai!!! Yang ko keluar sapa suruh keeper oi. Benak sungguh.
Patutlah orang tak nak tengok Malaysia main bola. Macam taik. Aku ulang...macam taik. Striker bangang pulak taknak score. Tendang bola bagi kena palang, lepas tu pegang kepala. Menyesallah tu. Pooooooooooooodaaaaahhhhhh!!!!
Main macam hampeh. Passing punyalah teruk. Pemain Malaysia ni tak tengok TV ke? Tengok macamana team lain passing. Belajarlah. Bodoh tahap keterlaluan..la.
Penjaga gol tu patut mintak maaf kepada seluruh rakyat Malaysia. Buat sidang akhbar mohon maaf di atas kebodohan yang tak dapat dilupakan tu.
Kalau tengok jersi, pergh...bukan main. Ganas!!! Menakutkan pihak lawan, tapi bila main menakutkan penyokong Malaysia sendiri. Penjaga gol tu patut kita bagi dia paspot Vietnam je. Apalah....bongok betul.

1 ulasan:

whitetulip berkata...

salam aidiladha

huikksss!!marah bebeno ler nie yer...sabor..dah mesia menang gaya, nak kata per lagik kan..kan..boolayan ler..

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você