Selasa, Julai 15, 2008

SMS kawanku!!!!

Semalam aku ada menerima kiriman SMS daripada seorang kawan. Aku ingatkan apahal yang penting sangat. Rupanya dia minta aku tulis kat blog aku pasal Ezam. Hahaha!!!.. Marah betul dia kat Ezam ni. Aku marah jugak, sebab aku pernah dengar ceramah Ezam kat Klang waktu dia masih bersama Keadilan lagi. Tengok-tengok dia masuk UMNO, menyesal aku pergi dengar ceramah dia dulu. Hehehe!!!

Berbalik pada SMS kawan aku tadi. Kecewa betul nampaknya dia dengan Ezam ni. Ini SMS dia aku salin balik.

"Boleh tak kau tulis dlm blog kau tu, minta Ezam teruskan menghentam Anwar dan PR, supaya kebencian org kpd UMNO dan BN terus subur. Jangan lupa ucap terima kasih keta Ezam sebab rakyat dah ada 2 sebab nak benci UNMO dan BN. Dulu KJ je, la ni tambah Ezam. Teruskan Ezam, memang kami menyampah dah dgn parti kau tu. Kalau faktor KJ kita dpt 5 negeri, tambah Ezam ni, confirm satu Malaya kita pulun nanti. HIDUP HIDUP HIDUP EZAM!"

Macam tu lah SMS nya. Aku sendiri dah malas nak layan politik punya hal. Dulu aku dah puas marah hal politik ni. Sekarang ni aku dah relaks, sebab ramai lagi yang lebih marah dari aku. Jadi biarkanlah orang lain marah pulak. Hahaha!

2 ulasan:

ijad berkata...

salam... apa khabar sekarang..

Mr penyubiru berkata...

biasa aarr politik, hari ni kutu belah sana, besok kutuk sebelah sini lak..

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você