Ahad, Mei 30, 2010

Dok Rok Chetong!!!!





Assalammualaikum sahabat dan kroni. Hari ni ustaz pergi Singapura. Malam ni pulak ustaz Azhar Idrus yang sangat terkenal di internet ni ada di Masjid Al Ridhuan. Dapatlah saya dengar dia cakap ayat Dok Rok Chetong ni secara live hehehe.

Ustaz Azhar ni kira ustaz feberet sekarang ni. Banner yang masjid tulis kat jalan2 di Taman Melawati ni Penceramah tersohor dari Terengganu. Wah hebat!!!.

Jadi malam ni saya pergi ke Masjid Al Ridhuan. Punyalah ramai orang. Lebih ramai sampai tingkat atas masjid pun dibuka. Sambutan sangat menggalakan. Saya ulang SANGAT menggalakan.

Malam tu Ustaz Azhar bawak tajuk Alfatihah - Bismillah. Saya datang awal. Dapatlah duduk depan sekali...hehehe. Dan yang paling penting...Jeng!Jeng!Jeng!... saya ada buat rakaman. Ceramah tu panjang sungguh sampai 1 jam 45 minit lebih kurang. Okaylah, tuan-tuan boleh donlod kat bawah ni.

Kepada yang nak dengar terus dari sini , boleh tekan butng hijau kat bawah ni. Mungkin nak donlod lama, sebab ceramah ni hampir 2 jam.

1 ulasan:

che^amad berkata...

dapat jugak aku dengar ceramah uztaz azhar yg terbaru.. hohoho

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você