Sabtu, Mei 22, 2010

Mengingati Mati di Masjid Hj Mat Saman

Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia..huhuhu. Menyampah je dengar salam 1 Malaysia, kan? Malam ni kita ke Masjid Hj Mat Saman, di Sungai Ramal, Kajang. Saya pertama kali sampai sini ni. Masjid tua yang cantik dan sedang diperbesarkan. harap-harap bangunan lama ni dikekalkan.

Malam tu, ustaz bawak tajuk mati kat sini. Seperti yang dijangkakan, kedatangan malam tu tidak mengecewakan, cuma lpas tu ustaz ada program lain di Shah Alam. Masjid ni boleh dikatankan Mesra Remaja. Ramai sungguh remaja yang datang dan memberi bantuan apa yang patut. Tahniah.

Saya juga nak ucap terima kasih kepada pihak masjid yang telah memberi saya banner. Terima kasih banyak. Rakaman ada saya buat, cuma gambar je tak ada hehehe.

Macam biasalah ya, sapa yang nak dengar terus dari blog saya ni, tekan butang hijau kat bawah ni. Ha! Bawah ni la...


0 ulasan:

 
Jeng!Jeng!Jeng! - © 2007 Template feito por Templates para Você